چاپ روی ظروف یکبارمصرف

آیاتای پلاستیک تولید کننده انواع ظروف یکبارمصرف

چاپ روی ظروف یکبارمصرف و چاپ ظروف لبنیات

چاپ بر روی ظروف یکبار مصرف ( مانند چاپ ظروف لبنیات ) یکی از حیطه های فعالیت کارخانه بزرگ تولید کننده ظروف یکبارمصرف آیاتای میباشد. طیف گشترده ای از کارخانجاتی که نیازمند ظروف یکبارمصرف میباشند، ترجیح میدهند برای هرچه بهتر و بیشتر دیده شدن برندشان نام، لوگو و توضیحاتی مربوط به برند خود را روی ظروف یکبارمصرفشان چاپ کنند.
شما میتوانید با مراجعه به کارخانه آیاتای پلاستیک به راحتی هر چیزی را که میخواهید روی ظروف یکبارمصرف خود چاپ کنید.
جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش چاپ بر روی ظروف یکبارمصرف و چاپ ظروف لبنیات میتوانید با مشاورین آیاتای پلاستیک تماس بگیرید.
آیاتای پلاستیک

آدرس فروشگاه

جاده تهران شهریار- باغستان-روبروی خادم آباد- شهرک صادقیه-انتهای خیابان شهید چالوکه- سه راه قوامینی-سمت چپ- پلاک 10

چاپ ظروف لبنیات

بازاریابی به روش چاپ ظروف یکبارمصرف

حتما شما هم برایتان پیش آمده که از یک مرکز خرید لباسی خریداری کرده باشید و هنگام دریافت لباس فروشنده خرید شما را داخل کیسه ای قرار میدهد که نام فروشگاه، آدرس فروشگاه و … روی آن درج شده است. تا زمانی که شما کیسه خرید خود را در دست داشته باشید نام آن فروشگاه به صورت خودکار در بین کسانی که به صورت اتفاقی بسته شما را میبینند تبلیغ میشود و این یعنی بازاریابی بدون هیچ هزینه اضافی !!
چاپ روی ظروف یکبارمصرف یکی از این روش های بازاریابی می باشد که شما میتوانید تنها با چاپ لوگو روی ظرف یکبارمصرف ، چاپ اسم روی ظرف یکبارمصرف محصولات خود را بین دیگران تبلیغ کنید. چاپ ظروف یکبارمصرف یکی از موثر ترین روش های بازاریابی می باشد.

چاپ ظروف یکبار مصرف

وجود تصویر و لوگو اختصاصی برند شما روی ظرف یکبارمصرف همواره باعث میشود تا برند شما به صورت غیرمستقیم بین مردم تبلیغ شود. با چاپ ظروف یکبارمصرف میتوانید تصاویر اختصاصی خود را روی ظرف یکبارمصرف چاپ کنید. یکی از خدمات آیاتای پلاستیک چاپ ظروف یکبارمصرف می باشد. شما میتوانید به راحتی از سرویس چاپ لوگو روی ظرف یکبارمصرف آیاتای استفاده کنید و تصویر برند خود را روی ظروف یکبارمصرف چاپ کنید.

روش های چاپ روی ظروف یکبارمصرف

چاپ روی ظروف یکبارمصرف یکی از بهترین ایده های تبلیغاتی می باشد. برای چاپ روی ظروف یکبارمصرف از روش های مختلفی وجود دارد. متناسب با جنس ظرف یکبارمصرف و میزان تحمل فشار ظرف یکبارمصرف یکی از دو روش چاپ آفست و چاپ دیجیتالی استفاده میشود. شما میتوانید با تماس با کارخانه آیاتای پلاستیک از بهترین روش چاپ ظروف یکبارمصرف برای محصولات خود مطلع شوید.

چاپ روی ظروف یکبار مصرف با استفاده از تکنولوژی چاپ دیجیتال و یا آفست انجام می‌شود. در چاپ دیجیتال، تصویر مورد نظر روی ظروف یکبار مصرف چاپ می‌شود و در چاپ آفست، ابتدا تصویر بر روی یک برگه چاپ خواهد شد و سپس بر روی ظرف منتقل می‌شود.

 

چاپ افست 

چاپ آفست یک نوع روش چاپ میباشد که برای تولید حجم زیادی از محصولات چاپی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، مرحله طراحی و چاپ به صورت جداگانه انجام می‌شود، به این معنی که ابتدا طراحی محصول به کمک برنامه های گرافیکی مانند فتوشاپ و… طراحی شده و سپس فایل طراحی شده به یک ماشین چاپ آفست منتقل می‌شود تا بر روی ورق های بزرگی از کاغذ چاپ شود. در این روش چاپ، زمان و هزینه بسیار کمتری نسبت به چاپ دیجیتالی وجود دارد، با این حال نیاز به تولید حجم بالایی از محصولات چاپی است. به عنوان مثال، چاپ کتاب، مجله، روزنامه، بروشور، پوستر، جعبه‌های کاغذی و … محصولاتی هستند که معمولاً به روش چاپ آفست تولید می‌شوند.

از آنجایی که چاپ آفست هم از نظر زمان و هم از نظر قیمت به صرفه تر از چاپ دیجیتال میباشد بیشتر مورد استقبال مردم قرار میگیرد چراکه علاوه بر مقرون به صرفه بودن چاپ آفست زمان بسیار کمی را نسبت به چاپ دیجیتالی اشغال میکند در نتیجه میتوان به راحتی به صورت انبوه فرایند چاپ را انجام داد.

کارخانه آیاتای پلاستیک علاوه بر تولید ظروف یکبار مصرف به روش های متنوعی روی ظروف یکبار مصرف چاپ انجام میدهد یکی از این روش ها چاپ روی ظروف یکبار مصرف به روش افست خشک میباشد که جزء تخصص های اصلی تولیدی آیاتای پلاستیک است. چاو افست مزیت هایی دارد که در ادامه به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

مزیت چاپ افست

چاپ به روش افست خشک در آیاتای ویژگی هایی دارد که عبارت اند از :

  • عدم استفاده از آب طی مراحل چاپ
  • علاوه بر کاغذ و مقوا روی پلاستیک هم چاپ میشود
  • درخشندگی بالا

کاربرد چاپ افست

  • نقشه و تمبر
  • بروشور و کتاب
  • لیبل و کارتن مقوایی
  • روزنامه و مجله و همچنین کاتالوگ
چاپ افست خشک در صنعت های مختلفی کاربرد دارد که شرکت آیاتای پلاستیک از این روش چاپ برای انواع ظروف یکبار مصرف مانند: ظروف لبنیات، ظروف یکبار مصرف لوکس و انواع لیوان یکبار مصرف و… استفاده میکند.
 

چاپ روی ظروف پلاستیکی

چاپ روی ظروف پلاستیکی از طریق روش های گوناگونی صورت میگیرد مانند: چاپ با استفاده از برنامه تامپو و همچنین سیلک اسکرین و چاپ افست خشک که تولید کننده ظروف یکبار مصرف آیاتای از روش چاپ افست خشک برای چاپ ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف استفاده میکند.

یکی از تکنولوژی های جدید کارخانه آیاتای پلاستیک چاپ روی ظروف پلاستیکی میباشد، مشتریان عزیز میتوانید با استفاده از شماره های موجود در سایت با تماس بگیرید و طرح مورد نظر خود را ارسال کنید تا چاپ روی محصول مورد نظر انجام بگیرد.

چاپ روی لیوان یکبار مصرف

چاپ روی لیوان یکبار مصرف، یک فرایند در صنعت میباشد که به عنوان یک روش تبلیغاتی در بسته بندی و توزیع محصولات استفاده می‌شود. این فرایند شامل چاپ لوگو، نام و شعار شرکت بر روی انواع لیوان یکبار مصرف صورت میگیرد.

به طور کلی این فرایند دارای مزایای خوبی است که به شرکت ها کمک میکند تا شعار و یا نام شرکت(برند) خود را در میان مشتریان جا بندازند و هویت شرکت خود را بهبود ببخشند.

شما مشتریان عزیز اگر محصول جدید دارید و یا میخواهید برند خود را در میان مردم تبلیغ کنید تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

در حال حاضر کارخانه آیاتای پلاستیک توانایی انجام چاپ روی لیوان یکبار مصرف را دارد، به صورت کلی میتوان گفت مجموعه آیاتای قادر است طرح چاپی مورد نظر مشتری را روی انواع ظروف یکبار مصرف انجام دهد. اگر شما مشتریان عزیز نیاز به هر گونه مشاوره داشتید میتوانید با شماره تماس های موجود تماس بگیرید و با افراد متخصص ما گفتوگو کنید.

شماره تماس مجموعه آیاتای پلاستیک :

چاپ ظروف لبنیات

یکی از ویژگی های بارز محبوب کردن یک محصول لبنی در چشم مردم، طراحی زیبا آن محصول میباشد. اگر شما نیز نیاز به سرویس چاپ ظروف لبنیات دارید میتوانید به راحتی از طریف تلفن های تماس آیاتای پلاستیک اقدام به چاپ روی این ظروف بکنید. چاپ ظروف لبنیات یکی از سرویس های آیاتای پلاستیک می باشد که در بین مشتریان بسیار محبوب می باشد.
کارخانه ظروف یکبار مصرف آیاتای پلاستیک با شرکت های بزرگی در داخل کشورمان مانند: پگاه، کاله، به تک و… همکاری کرده است و تجربه زیادی در زمینه تولید و چاپ انواع ظروف یکبار دارد.

 

قیمت چاپ روی ظرف یکبارمصرف

قیمت چاپ روی ظرف یکبارمصرف به چند پارامتر مختلف بستگی دارد. مانند طرحی که میخواهید چاپ شود، رنگی یا سیاه سفید بودن طرح چاپی ، روش چاپ روی ظرف یکبارمصرف و … . شما میتوانید تنها با یک کلیک از قیمت چاپ ظرف یکبارمصرف مطلع شوید و در صورت تمایل با مجموعه آیاتای همکاری کنید. کارخانه آیاتای همواره در تلاش است تا با کم ترین هزینه بهترین کیفیت را برای شما فراهم آورد.
اگر شما نیز به سرویس چاپ روی ظروف یکبارمصرف نیاز دارید میتوانید با استفاده از شماره تماس های موجود در سایت از هزینه چاپ ظروف یکبارمصرف اطلاع پیدا کنید. هزینه چاپ روی ظروف یکبارمصرف به پارامتر های مختلفی بستگی دارد که شما میتوانید به راحتی با یک تماس از آن ها مطلع شوید.

تولیدی ظروف یکبار مصرف آیاتای پلاستیک دارای نشان سازمان ملی استاندارد میباشد که ثمره زحمات کارکنان این مجموعه در امر تولید بهداشتی ظروف یکبار مصرف میباشد. همچنین مراحل عرضه محصولات این کارخانه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی انجام میشود.

مجموعه آیاتای پلاستیک که تقریبا همه انواع ظروف یکبار مصرف را تولید میکند دارای تجهیزات به روز میباشد و شما مشتریان عزیز میتوانید پس از انتخاب محصول یکبار مصرف خود طرح چاپ پیشنهادی خود را به کارشناسان ما ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن مراحل چاپ انجام شود.

4.7/5 - (12 امتیاز)